نحوه ایجاد
نویسنده: جیلیان وارن
با طراحی مناسب ، جلد های شما می توانند بازدیدهای بیشتری را به نکات برجسته شما هدایت کرده و زمان اضافی ارزشمندی را برای محتوای داستانهای Instagram خود ایجاد کنند.
نحوه ایجاد
جلد های برجسته داستانهای اینستاگرام راهی عالی برای حفظ مشخصات شرکت در اینستاگرام و ارتقاء سطح زیبایی شماست!
و با طراحی مناسب ، جلد های شما می توانند دیدهای بیشتری را به نقاط برجسته شما هدایت کنند - زمان اضافی ارزشمندی را برای محتوای داستانهای Instagram خود ایجاد کنید.
بنابراین اگر به دنبال بالا بردن جلد های برجسته داستانهای
به علاوه ، ما مجموعه ای رایگان از آی های جلد ایجاد کرده ایم که می توانید در حال حاضر از آنها استفاده کنید!
چه ویژگی هایی باعث می شود که
نکات برجسته داستانهای اینستاگرام دقیقاً در زیر بیوگرافی اینستاگرام شما (در قسمت جلویی و مرکز نمایه شما) قرار دارد - این بدان معناست که انتخاب جلد های شما می تواند اولین تأثیر از نام تجاری شما را ایجاد یا از بین ببرد.
خبر خوب این است که راه های ساده ای برای استفاده از این املاک برتر وجود دارد!
در اینجا نکات مهم طراحی ما برای جلد های برجسته داستانهای اینستاگرام آمده است:
نکته شماره 1: استوری هایی در استوری اینستاگرام ایجاد کنید که باعث زیبایی برند شما می شود
گنجاندن دارایی های نام تجاری خود در جلد یک راه عالی برای ایجاد احساس منسجم و حرفه ای در نکات برجسته است.
در نظر بگیرید که چگونه رنگ ها ، فونت ها و علائم تجاری طرح شما می تواند در جلد شما گنجانده شود.
به عنوان مثال ، Glossier از تمام جلدهای سفید ساده استفاده می کند ، که نشان دهنده حداقل بسته بندی سفید محصولات آنها است.
در حالی که Her.HQ ، Neighborhood Goods و The Good Trade از رنگ ها و فونت های نام تجاری استفاده می کنند تا جلد خود را فوق العاده در برند نشان دهند.
از الگوهای بازیگوش گرفته تا حروف سفارشی ، فرصت های بی پایان برای استفاده از زیبایی برند شما وجود دارد تا جلد های برجسته خود را ایجاد کنید!
نکته شماره 2: موارد برجسته داستانهای اینستاگرام خود را توصیف کنید
زیبایی زیبا ممکن است تا حد زیادی پیش برود ، اما جلد هایلایت های شما همچنین باید به عنوان یک نشانگر بصری برای محتوای موجود در آنها عمل کنند.
یک جلد خوب
جلد های توصیفی ، ضربه زدن های بیشتری را تشویق می کند ، به این معنی که بازدیدهای بیشتری برای محتوای شما وجود دارد!
bareMinerals و Hungry Hipsters از حروف و تصاویر بلوک استفاده می کنند - در حالی که در Later ما از نمادهای واضح استفاده می کنیم تا نکات برجسته داستانهای Instagram خود را در یک نگاه آسان درک کنیم.
اینها همه راههای فوق العاده ای برای جلوه دادن بیشتر جلوه های شما هستند ، بدون این که بر زیبایی کلی شما خدشه وارد شود!
نکته شماره 3: موارد برجسته اینستاگرام خود را منسجم کنید
هنگامی که به سبک پوشش انتخابی خود رسیدید ، مهم است که جلد خود را منسجم نگه دارید.
بنابراین اگر استفاده از نمادها را برای جلد خود انتخاب کرده اید ، مطمئن شوید که هر جلد برجسته از یک نماد استفاده می کند - یا حداقل در کنار یک نماد عالی به نظر می رسد.
مجموعه ای از جلدهای تکان دهنده زیبایی شما را گیج کرده و می تواند باعث شود نام تجاری شما در اینستاگرام کمتر حرفه ای به نظر برسد.
ColourPop Cosmetics ، عکاس Jess Meyrick و Greenhouse نمونه های خوبی از حساب ها با جلدهای قوی و منسجم هستند - حتی از عنوان جملات ثابت برای عناوین برجسته آنها استفاده می کنید!
همچنین باید به ترتیب جلد هایلایت های خود و نحوه ظاهر آنها در کنار هم فکر کنید.
اگر استوری جدید اینستاگرام را به یک هایلایت موجود اضافه کنید و آن را در جلوی صف قرار دهید ، ترتیب موارد برجسته داستانهای اینستاگرام شما تغییر می کند. بنابراین اگر روکش های شما فقط به ترتیب خاصی کار می کنند ، باید این را در نظر داشته باشید!
نکته: قبل از ایجاد یک برجسته جدید در استوری اینستاگرام ، یک جلد جدید طراحی کنید ، بنابراین مارک تجاری شما همیشه می تواند سر جای خود باقی بماند!
راه اندازی اینستاگرام روی ایفون
آموزش 0تا100 اینستاگرام برای آیفون
کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید
، ,جلد ,های ,برجسته ,اینستاگرام ,استفاده ,جلد های ,برجسته داستانهای ,خود را ,استفاده می ,های شما ,برجسته داستانهای اینستاگرام ,برجسته داستانهای instagram ,موارد برجسته داستانهای ,کاور هایلایت اینستاگرام
درباره این سایت